Charlotte Casiraghi is het officiële gezicht van Gucci’s Forever Now-campagne. Dit betekent dat we de Monegaskische royal de komende twee jaar in verscheidene campagneplaatjes zullen zien, die geschoten zijn door de vier grootste (mode)fotografen van de wereld. Vorige keer stond Peter Lindbergh achter de lens, maar dit keer was het de beurt aan het Nederlandse fotografenduo Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin.

Zien: Blake Lively in Gucci’s Première-video >

HEILIG HORSEBIT
Charlotte en Gucci’s Frida Giannini vieren met deze speciale samenwerking niet alleen de iconische looks van Gucci, maar ook hun liefde voor paardrijden. Dus zie daar Gucci’s befaamde horsebit (paardenbit) dat je onder andere op de tassen van het modehuis kunt vinden. Dit keer zien we 'm echter op de loafer, die verdomd goed staat aan de voet van Charlotte. Waar bij de vorige campagne met de 25-jarige Casiraghi-telg Gucci’s welbekende rode en groene streep centraal stonden, wordt dit keer dus de aandacht gelegd op het bit, dat als eerste door oprichter Guccio Gucci werd gebruikt in de fifties.

Met de prachtloafers aan de voeten en in cropped trousers en casual bloes lijkt Charlotte in de plaatjes als twee druppels water op grootmoeder Grace Kelly. Minus de blonde lokken dan. Doe ons ook die genen.

Bekijk ook de privégarderobe van Charlotte >

GUCCI ICONS OF HERITAGE FOREVER NOW