Hier skittert de Hollandse schone op weer een nieuwe (voornamelijk digitale) underwear-campagne van het Amerikaanse modehuis. De Push Positive Lingerie ads voor herfst 2012 om precies te zijn. Een collectie vol beha’s die een superieure fit beloven, dankzij een unieke vlindervorm en soft-wire technologie. Cupmaten lopen uiteen van 32A to 36D en de bustehouders gaan voor zo’n $48 over de toonbank.

 
LARA THE MOVIE
Net als eerdere CK Underwear-campagnes zijn de beelden, geschoten door topfotograaf Steven Klein, in stunning zwart-wit. Volgende maand kunnen we – zoals dat gaat in modeland – de campagnevideo verwachten.

 
PS - Save the date: vanaf donderdag 6 september ligt de CK One Color make-uplijn (jawel, Calvin Klein heeft een comeback gemaakt op de maquillagemarkt) eindelijk ook in Nederland in de schappen, die van de vernieuwde Douglas in de Kalverstraat in Amsterdam that is. Begin 2013 volgen er meer CK One stands bij Douglassen in het land.

Ook met kleren aan, naast een mooi voertuig doet Lara het goed >