En wat doet Gwyneth dan? Dan laat ze zich in haar favoriete outfits uit die collectie op de kiek zetten voor haar eigen blog, Goop.com, en geeft ze ons per foto een handig linkje naar de site van het multi-brand.

Gwyneth kwam eerder dit jaar al met een andere reeks samenwerkingen op haar blog >

LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT DUS     
Iedere outfit heeft een ander thema. Zo is er bijvoorbeeld ‘The Work Week’, waarbij Gwyneth te zien is in een braaf tenue (witte bloes, grijze pullover, zwarte skinny pantalon en zwarte lakballerina’s) en ‘The Classic Camel Coat’ met natuurlijk in de hoofdrol de (oversized) camel coat, een bruine trui, skinny jeans en snakeskin pumps. Op haar blog laat Gwyneth weten altijd al in de wolken te zijn geweest van het merk. ‘I loved J. Crew ever since I bought my first grey, oversized rollneck sweater out of the catalog in 1992 (I wish I still had it).’

Nooit eerder werkte de retailer samen met een celeb, maar voor Gwyneth werd een uitzondering gemaakt. Geen domme zet; sinds de actrice de beelden op haar blog publiceerde, steeg de verkoop van J.Crew met acht procent. Mooi meegenomen dachten wij zo. Zien? Breng een bezoekje aan Goop.com.