Het is tegenwoordig meer regel dan uitzondering: eerst een preview van een campagne de wereld insturen voor de officiële beelden worden gelanceerd. Prada deed het eerder deze week nog met de campagne van het nieuwe parfum Candy L'Eau, en ook Palladium schrikt niet terug van een nieuwsgierigmakende scoop.

BATTERSEA: POWER OF LONDON
In de campagne Battersea: Power of London gaat singer-songwriter Eliza Doolittle op excursie in haar eigen woonplaats Londen. Ze bezoekt het industriële gebouw Battersea Power Station, een voormalige kolenmijn die al jaren leegstaat. Een dergelijke documentaire-achtige campagne is niet nieuw voor Palladium; zo trok actrice Odette Annable al de stoute schoenen aan in Los Angeles, en stuurde het schoenenmerk Pharrel Williams op pad richting Tokyo om de invloed van de Fukushima-ramp te onderzoeken.

Wat er allemaal in het Battersea Power Station gaat gebeuren is nog onbekend. Pas op 27 maart is de officiële lancering, waarna het campagnefilmpje te zien zal zijn op www.palladiumboots.com. Stay tuned, dus.

Lees ook ons interview met de jonge Eliza >

Bekijk de preview van het campagnefilmpje gauw hieronder...

youtubeView full post on Youtube