Topshop heeft namelijk de handen ineen geslagen met Apple om via iTunes muziek af te spelen in de webshop. Geen random nummers, de muziek wordt aangepast aan de feeling die de modische items hebben. En in sommige gevallen worden de tunes zelf afgestemd aan het lokale weer. Dat is nog eens een ultieme winkelervaring.
 
SURPRISE, SURPRISE!
Uiteraard schaf je fabuleuze nummers die naar meer smaken linea recta aan in iTunes-, de plek waar trouwens ook te gekke afspeellijsten van de retailer te vinden zijn. 'We willen onze klanten verrassen en verblijden,' vertelt het hoofd van Topshops marketingafdeling Justin Cooke aan WWD. 'Tegelijkertijd is het voor ons een manier om hun gedrag te begrijpen.' Dat belooft nog wat.
 
Tot nu toe is de dienst alleen beschikbaar voor Britse klanten, die winkelen via topshop.co.uk. Of de opzwepende muziek ook in de Europese webwinkel (eu.topshop.com) zal verschijnen, is nog niet bekend.
 
Meer collabs van Topshop: ze verkopen handgemaakte sjaals voor het goede doel Key to Freedom >