Toen Tamara Mellon in 2011 de deur dichtgooide bij Jimmy Choo, gaf de schatrijke ontwerpster direct te kennen het niet voor minder te doen dan een eigen label. Het was dus een kwestie van afwachten. Vorig jaar deed de schoentycoon al uit de doeken dat het label haar eigen naam zou dragen. En nu meldt de Financial Times dat het moment dan eindelijk daar is. Tamara Mellon is back in business.

LEKKER VEEL LUIPAARD
Mellon zal in november haar collectie onthullen in één van de Pace Gallery's, een keten van vermaarde galeries. Uiteraard zit er het nodige hooggehakte schoeisel in de collectie, maar verrassend genoeg ook een hoop kleding van het type ready-to-wear én handtassen. Verwacht in de kledingrekken 'betaalbare luxe in de vorm van jumpsuits, trench coats, cashmere basics, jackets en uiteraard een lekkere dosis luipaardprint. De prijzen zullen liggen tussen de $295 en $4.500.

 
Tamara Mellon, het label, zal verkocht worden in haar e-boetiek tamaramellon.com en vanaf 2014 in stand-alone shops in Londen en New York.

Uit de oude doos, maar niet minder leuk: interview met Tamara Mellon >