Sokken in sandalen is de grootste modeblunder. Dat is de uitkomst van een mode-enquête van Brits warenhuis Debenhams. Ook niet oké volgens de invullers van de vragenlijst: te laag hangende broeken, trainingspakken van fluweel, heuptassen en harembroeken. U bent gewaarschuwd. {Telegraph}

     
Alle modemissers van de celebs in een slideshow >

     
Temperley London heeft een nieuwe website. Het modelabel vult de vernieuwde online stek met nieuws, behind-the-scenes-beelden, berichten van de hoofddesigner Alice Temperley en modeprofielen van celebs die ontwerpen van het label dragen. De Britse actrice Thandie Newton is de eerste die een plekje op de website krijgt. {ELLE}

    
Vanity Fair zet Princess Diana op de cover van hun septemberuitgave. Tegen alle verwachtingen in zoomt het septembernummer Vanity Fair niet in op Prins George, maar op zijn grootmoeder, wijlen lady Diana. Pikant detail: met name de relatie die ze destijds had met de Pakistaanse hartchirurg Hasnat Khan komt aan bod. Bijzonder is bovendien dat de cover, geschoten door niemand minder dan Mario Testino, het laatste portret is dat gemaakt werd van de prinses van het volk {Huffingtonpost}

    
Coach verkoopt het label Reed Krakoff. In juni maakte Coach bekend dat hun hoofddesigner Reed Krakoff het label verlaat. Coach is ook eigenaar van het label Reed Krakoff, waar de gelijknamige designer aan het hoofd staat, maar Coach wilde daar vanaf. Om dat voor elkaar te krijgen dreigde Coach met het inhouden van bonussen à $3 miljoen. Reed Krakoff is daar kennelijk van geschrokken, want de twee merken hebben besloten om Reed Krakoff te verkopen. {Fashionista}

    
Lees hier het hele Coach versus Reed Krakoff-verhaal >

    
Klum, Heidi Klum. Het topmodel speelt een James Bond-achtige rol in de mascaracampagne van Astor. ‘Boem!’ roept de veertigjarige, om te benadrukken hoe knallend de mascara is. Kijk het filmpje hieronder.
    

youtubeView full post on Youtube