Om de winnaar van de jaarlijkse Superstore-verkiezing te feliciteren heeft Farfetch een kek filmpje gemaakt. Jean Paul Gaultier besloot zijn twee iconische parfums te eren met On The Docks, een prachtige en vrij theatrale rolprent met onze eigen Rianne ten Haken.

DISHOOM!

De Superstore-verkiezing werd dit jaar gewonnen door cutting edge lifestyle boetiek Le Mill, in (ja heus) Bombay. Als ode aan de rijke Indiase cultuur heeft Farfetch Bollywood-video Dishoom! opgenomen, compleet met crime-fighting helden en heldinnen, kwade vijanden, karate-kicks en killer outfits. Die laatste scoor je vervolgens weer bij Farfetch, de slimmerds. Check het hilarische filmpje hieronder!

ON THE DOCKS

Chanel deed het, Guerlain deed het en nu doet Jean Paul Gaultier het ook. En hoe. De cinematografische reclamespot van de hand van Johnny Green is een plaatje. 'I prefer to seduce', aldus model Jarrod Scott in de rol van matroos. Snappen we, als Rianne ten Haken in nietsverhullend korset tegenover je staat. Zucht...

Ook prachtig: Chanel's rolprent Public Garden

FARFETCH PRESENTS: DISHOOM!

youtubeView full post on Youtube

ON THE DOCKS BY JEAN PAUL GAULTIER