Volgens de Britse Harper’s Bazaar heeft de actrice een dikke deal gesloten met de sportgigant.

JE MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKE-IES
Jep, na Chanel en Balenciaga scoort de brunette eindelijk een campagne die daadwerkelijk bij haar past. Want laten we wel wezen, Kristen Stewart staat bekend om het dragen van sneakers op de rode loper, niet om haar grote liefde voor Franse couture.

Hoewel het du moment nog angstvallig stil blijft aan beide kampen, weet Harper’s Bazaar te vertellen dat Nike met het binnenhengelen van Kristen de jongere vrouwen wil gaan aanspraken.  

Kristen zelf zou volgens bronnen eerst heel lang over de deal nagedacht hebben, omdat ze zich steeds minder aan merken wil gaan binden. Voor het geld hoeft de 23-jarige het dan ook niet te doen, want de slimmerd heeft aan het begin van Twilight geregeld dat ze een percentage van de verkoop van de merchandise van de hitfilms krijgt.

Of die Nike-campagne met Kristen en er dus komt? We houden het voor je in de smiezen.

De mooiste looks van Kristen Stewart op een rij >