Men neme Guccis signature Bamboo bag, een filmcamera, internationale vrouwelijke djs en een Spotify-account en je krijgt: een heuse multimediale campagne Frida Giannini-stijl.
THE FRINGE MOVEMENT
Een korte uitleg: ter ere van de short film The Fringe, die Gucci vorige week lanceerde over de spring/summer it-bag Bamboo fringe, trok het modehuis een stel muzikale beauties aan hun koptelefoon om het partijtje mee te vieren. De too cool for school dames, waaronder Pixie Geldof, Harley Viera-Newton en The Misshapes Leigh Lezark, gingen voor de social media-campagne ieder op hun eigen manier in hun eigen stad met de Bamboo fringe bag op de foto.
GUCCI ? SPOTIFY
Natuurlijk vroeg Guccis Frida Giannini muziekliefhebster pur sang, met een vinylcollectie van ruim 8000 platen de professionele djs onder de dames meteen even hun favoriete tracklist samen te stellen om deze in Guccis hagelnieuwe Spotify-kanaal op te nemen. Bekijk hieronder snel The Fringe en check Guccis Spotify-hub voor de zes exclusieve tracklists. Je eigen Bamboo fringe bag scoor je via gucci.com.
Gespot: Cate Blanchett met Gucci Bamboo-shopper >