Kendall schoof dus voor de lens van Karl Lagerfeld voor z'n laatste Fendi-campagne en liet gisteren trots het eindresultaat zien op Instagram.

instagramView full post on Instagram

Instagram-fans blij, Kendall blij, totdat... het wat kritischere publiek van TheFashionSpot lucht kreeg van de campagne. Hier geen jubelcommentaren, want de campagne wordt er genadeloos door het slijk gehaald. Op een rij, de kritiek:

> Haar hoofd is te groot.
Mody: 'Her head looks huge with that styling and background.'

> Karl denkt alleen maar aan Instagram.
Anlable32: 'Awful. Like someone said, Karl used to have the best of the best models. Now he has Cara, Kendall, Binx, Lily D etc. All he thinks about now is Instagram.'

> Kendall verkoopt niks.
Andypolanco: 'I'm happy that she got this, but she really isn't selling anything to me.'

> Want ze heeft een saai gezicht.
Fashion elite: 'That dull face! I can't even. I didn't have anything against her (couldn't care less about the Kardashians), but she's such an AWWWWFUL model. So dull, boring and inspid! She has no skills at all.'

> Of een leeg vaatwassergezicht, net hoe je 't wil noemen.
Vitamine W: 'And as always she's serving empty dishwasher face.'

> 'T heeft in ieder geval gelijkenissen met een achterwerk.
SpeakThatJDunn: 'Terrible! That face! My goodness. She just doesn't serve anything. Not strength, not fierce or not seductive. Just a continuous facial expression that rivals a slapped arse.'

> En dan hebben we het nog niet eens over de belichting.
Fashion elite: 'The lighting is on another whole new level of cheapness.'

En dan te bedenken dat velen verwachten dat Kendall Chanels nieuwe gezicht wordt. TheFashionSpotters: graaf jullie maar in, want Kendall gaat, gokken wij, nog lang niet weg.

Die zagen we niet aankomen: Anna Wintour in Testino's Towel Series >