We moesten er even op wachten, maar hier is-ie dan: de CK Watches Jewelry spring 2016 campagne, met de waardevolle en toepasselijke boodschap Life in the now. ‘We wilden een nieuwe koers varen voor Calvin Klein’, vertelt Laura Burdese – President of Calvin Klein Watches Jewelry – ons terwijl we uitkijken over het iconische Mercado da Riberia in Lissabon. ‘Deze collectie gaat over relaties, vriendschap, familie en liefde. Als je nadenkt wat voor jou je meest waardevolle minuten zijn, dan zijn dit de mensen waar je die minuten mee zou willen spenderen.’ Jouw #CKminute dus.

De campagnebeelden zijn in zwart-wit geschoten door fotograaf Cas Bird. Voor deze campagne koos Calvin Klein voor allerlei duo’s uit de entertainmentindustrie; model Xiao Wen en haar vriend, Koreaanse acteur actor Kim Woo Bin, model en Instagramberoemdheid Tilda Lindstam en John Hein plus acteur Will Peltz en zijn vriendin Kenya Kinski Jones (dochter van Quincy Jones).

Prachtige horloges natuurlijk, maar hoe lief zijn Lisa Bonet en Zoë Kravitz hier? Precies. Over moeder-dochtergoals gesproken.

Hairstyle, Photograph, Happy, People in nature, Facial expression, Style, Waist, Beauty, Long hair, Youth,
Analog watch, Photograph, Happy, Watch, Watch accessory, Interaction, Love, Romance, Photography, Friendship,
youtubeView full post on Youtube