In de categorie: die zagen we niet aankomen. If I Ruled the World-rapper Nas bundelde de krachten met Sony Pictures Consumer Marketing voor een fashion collectie die in het teken staat van de remake van de (allereerste all female!) Ghostbusters-film.

Ha!

Nu weten we dat Nas een eigen streetwearlabel heeft (Kanye is niet in alles even uniek), maar dat ze voor dit project ook Nas een ‘call’ zouden geven, zag waarschijnlijk niemand aankomen. Des te leuker zeggen we dan. Nas trok voor het project naast zijn eigen label Hstry, nog vijf andere merken aan om mee samen te werken. Hstry deed de streetwear, New Era zorgde voor de caps, Fila voor het schoeisel, Italia Independent voor de eyewear, Monster voor de headphones en – jawel - Tokyobike voor heuse Ghostbuster-rijwielen.

Mark Caplan, senior vice president voor global consumer products van Sony Pictures Entertainment, laat WWD weten dat Nas een groot Ghostbusters-fan is. ‘The collaboration was not only a natural fit between these brands, but an opportunity to add a modern, high-end twist to Ghostbusters,’ verklaart hij de komst van de limited edition lijn, die de iets minder verrassende naam Nas X Ghostbusters kreeg.  

Ieder merk zal individueel zijn Ghostbusters-waar verkopen via haar eigen kanalen, maar de lijn is in zijn totaliteit oa ook te koop bij Colette in Parijs (en op diens website). Vanaf 14 juli draait de film (nostalgie!) in Nederland in de bioscoop, en hij wordt hi-la-risch. Bekijk de allereerste trailer HIER!

Hypebeast trok Nas overigens nog even voor de camera voor wat tekst en uitleg. Hier komt zijn liefde voor Ghostbusters dus vandaan:

youtubeView full post on Youtube

 
Ghostbusters-actrice Melissa McCarthy heeft nog meer goed nieuws! >