Dat Willow Smith persoonlijk door Karl Lagerfeld werd gekozen als nieuwe paradepaardje in de Chanel-stal, werd eerder dit jaar al bekend. Vandaag doet Chanel uit de doeken dat de jonge Smith-telg het gezicht is van de brillencampagne voor najaar 2016.

Karl benadrukt dat Willow – die een aardig staaltje zingt, nummers schrijft, acteert en allround artistiek bezig is – ‘de belichaming is van de spirit van haar generatie’. De ontwerper was zo onder de indruk van haar energie en charme, dat hij haar hoogstpersoonlijk uitriep tot Chanel-muze. Steek die maar in je zak.

De 15-jarige dochter van Will en Jada Pinkett-Smith voegt zich met deze klus in het rijtje (jonge) beauty’s als Cara Delevingne en Lily-Rose Depp.

Het resultaat zijn prachtige zwart-witfoto’s en er zijn ook twee video’s opgenomen voor zowel de optische- als de zonnebrillenlijn voor herfst/winter 2016 van Chanel. Bekijk beide filmpjes hieronder, waarin Chanels nieuwste boegbeeld, naast de monturen op haar neus, ook is behangen met de mooiste sieraden van het Franse modehuis.

youtubeView full post on Youtube

De nieuwe brillenlijnen voor herfst/winter 2016 van Chanel zijn vanaf eind juni verkrijgbaar.