Geen 'normale' najaarscampagne voor G-Star RAW, maar een kijkje in de keuken bij het merk – so to speak. 'RAW is geen zelfstandig naamwoord, RAW is een werkwoord,' aldus Head of Imagination van G-Star, Pharrell Williams, toen hij werd gevraagd naar de betekenis van het woord.

Voor de eerste keer in de geschiedenis van het Nederlandse denimmerk, stapt G-Star RAW buiten de kaders van het product om de vraag te stellen: 'Wat is RAW?'.

Het antwoord op deze vraag krijg je onder andere door het RAW Familieportret:

RAW Familieportretpinterest
G-Star RAW a/w 2016
RAW Familieportret

Naast het RAW Familieportret is er ook een campagnefilm gemaakt, waarin het ontwerpproces, dat plaatsvindt in het hoofdkantoor van G-Star in Amsterdam, verder wordt ontrafeld. De campagne laat de mensen zien die de G-Star-producten maken, hun vakmanschap en de ruimtes waarin zij zich bevinden – alles komt aan bod.

Bekijk hieronder snel de a/w 2016-campagnefilm van G-Star en ontdek zelf wat 'raw' precies is volgens Pharrell:

youtubeView full post on Youtube