Een lekker muziekje, een prettige clip en tegelijkertijd de smakelijke nieuwe voorjaarscollectie! Dat is een win-win-winsituatie dunkt ons.

Voor het lookbook nieuwe stijl werkte Diesel samen met de Franse en zeer creatieve videoregisseur Arno Salters en het reclamebureau Anomaly. Ook leuk om te weten is dat de muziek gemaakt is door opkomend muziektalent Josep Xorto en de clip tegelijk zijn debuutvideo is.

HOE HET WERKT

Het is heel simpel, je gaat naar de website van Diesel, klikt op de video, hoort een fijn liedje en als er iets voorbij komt wat je leuk vindt ga je met je muis in het scherm staan. De clip pauzeert, het liedje verandert in gezellig café-achtig geroezemoes en er verschijnen pijlen in beeld die de kledingstukken aanwijzen. Vervolgens klik je op de pijl en zie je alle informatie over het desbetreffende kledingstuk.

Easy simple!

Bekijk hier ook de a/w 2010 collectie van Diesel Black Gold >