In zeven jaar tijd heeft Kim Noorda een cv van heb-ik-jou-daar opgebouwd. Ze sierde covers van ELLE, Harper’s Bazaar en Vogue Italia. Ze liep shows voor Marc Jacobs, Chanel en Jean Paul Gaultier en ze was het gezicht voor campagnes van Bvlgari, Emporio Armani en Bottega Veneta.

As we speak is het 24-jarige model te zien in de campagne voor Vero Moda’s herfst/wintercollectie 2010. Dat wil zeggen: voor de lijnen Vero Moda, Vero Moda Jeans én Vero Moda Very.

WAAROM KIM?

Vero Moda koos Kim om haar pure schoonheid, uitstraling en veelzijdigheid. De creative director legt uit: ‘Kim vertegenwoordigt de look and feel van onze drie segmenten: Vero Moda, Vero Moda Jeans en Vero Moda Very. Zij heeft het vermogen haar look aan te passen aan haar stijl en stemming, waarmee ze de essentie van het merk Vero Moda neerzet.’

De campagnefoto’s mogen er wezen. Net als de collectie an sich: een lekkere (betaalbare) mix van vrouwelijk chic, party luxe en army cool.