In de nieuwe campagne van Giorgio Armani worden de verhalen van vijf personages met verschillende afkomst, culturen en emoties verteld. Naast de campagne lanceert het merk ook een bijbehorende collectie (zonne)brillen. Deze collectie is een verzameling van exclusieve modellen, versierd met iconische details en gemaakt van technologisch geavanceerde materialen.
H&M schakelt topmodellen Doutzen Kroes, Adriana Lima, Joan Smalls en Natasha Poly in voor de nieuwe zomercampagne van de Zweedse winkelketen. Zon, zee, strand, mooie kleding (en Doutzen!) – wat wil je nog meer?
Naast de printcampagne lanceert H&M op 30 april een bijbehorende commercial met de topmodellen in actie, waarin ook de nieuwe track Sun Is Shining van Axwell / Ingrosso (voormalige leden van Swedish House Mafia) exclusief te horen is. Hou hm.com in de gaten.
Instagramsensatie, de 86-jarige Baddie Winkle, scoort een klus als model voor het L.A. based label Dimepiece. Nikko La Mere schoot de campagne onder de noemer #stateofwinkle.