De collectie van vorig jaar was voor beiden een succes, vandaar dat Dr. Martens haar samenwerking met (oud-)model Agyness Deyn dit jaar voortzet met een gloednieuwe collectie van de hand van Miss Deyn. In de wintercollectie die vorig jaar uitkwam koos Agyness nog voor bomberjasjes met madeliefjesprint, hartvormige tassen en bloezen met Schotse ruit. Dit jaar kregen de prints een wat luguberder tintje; Aggy’s very own oogbal schittert in één van de prints.

Vergeten hoe de Dr. Martens X Agyness Deyn-campagne van 2012 eruit zag? >

HARAJUKU GIRLS
Inspiratie vond Aggy bij de Harajuku Girls uit Tokyo en hun eigen stijl, gecreëerd door verschillende subculturen te mengen. De bekende veterboots van Dr. Martens werden vervangen door stoere en lieve sandaaltjes, die de eigenzinnigheid van het merk niet verliezen. Ook in de collectie: zomerse jurkjes en verschillende shorts, die rechtstreeks uit de kast van het Britse model lijken te komen. Like!

Bekijk bijbehorend campagnefilmpje hieronder en schrijf je in op drmartens.com om te worden gewaarschuwd zodra de collectie in de winkel ligt.

youtubeView full post on Youtube