De wetten van mode: we kopen leuke kleren > we dragen ze > we vinden ze saai > we hebben niks om aan te doen > we kopen leuke kleren.

De ene keer sneller dan de andere keer, maar tóch: uiteindelijk kom je op dat punt van saaiheid.

De wetenschap heeft zijn licht er eens op laten schijnen (en terecht), en wat blijkt: hoe vaker je een kledingstuk naar verschillende soorten gelegenheden draagt, hoe sneller je er op uitgekeken raakt.

Kortom: als je een jeans koopt met het oogmerk 'm vooral naar dates aan te trekken, maar er vervolgens ook mee op kantoor loopt en hem tijdens uitgaan draagt, dan zul je 'm minder (lang) leuk vinden dan wanneer je 'm echt alleen naar dates had aangetrokken.

We weten wat we moeten doen. Stapeltjes maken met klerenfuncties.

https://poptition.files.wordpress.com/2014/10/tumblr_inline_mla5qwgrtc1qz4rgp.gif

SCOOP: H&M komt met een mysterieus, nieuw merk >

Rihanna gaat EINDELIJK kleren maken >