De heren Domenico Dolce en Stefano Gabbana slaan de handen ineen met e-commerce partner Yoox. Resultaat? Een webshop van formaat, die vandaag haar digitale deuren opent.

Het aanbod bestaat uit de accessoirelijn, vrouwencollectie én de mannencollectie van Dolce & Gabbana. Manlief kan dus zijdelings meegluren tijdens het online shoppen. Goede feature: de webshop is ook via de mobiele telefoon te bereiken. Alvast je aankoop met de ganse wereld delen kan ook, want de webshop is uitgerust met de nodige social media-tools.

TIJDSCHRIFTKARAKTER
Dolce & Gabbana willen niet alleen kleding verkopen. De technisch vernuftige site trakteert ons ook op full-screen modefoto's en de speciale ‘shop-by-look’-pagina doet sterk aan een tijdschrift denken. Ook leuk: onder The World Of Dolce & Gabbana vind je een archief van catwalkshows, dus kun je die toekomstige aankoop nog mooi even op het plankier bekijken voor hij in de digitale winkelmand belandt. Hoezee!

Meer digitale mode: Balenciaga lanceert deze week een gloednieuwe site >