Het wordt geen slingers-, ballonnen- en toetersfeestje. Het modische duo viert haar jubileum met een samenwerking met schoenenmerk Clarks. En omdat Eley Kishimoto bekend staat om hun kekke prints, kun je wel raden wat er uit die samenwerking is gerold.

GRAFISCH FEESTJE
Juist, de negendelige collectie van Eley Kishimoto en Clarks resulteert in schoenen gehuld in een grafisch jasje van zelfontworpen dessins. Clarks is trouwens niet de eerste partij waar het designerduo mee samenwerkt. Louis Vuitton, Marc Jacobs, Alexander McQueen, Alber Elbaz en Jil Sander, to name ‘a few’, gingen Clarks al voor.

De collectie bestaat uit drie originele ‘Desert Boots’ van Clarks, drie pumps en drie sandalen met sleehak. In drie verschillende jasjes. Zo is er een zwart-witte zigzagprint (redactiefavoriet!), een print met roze, oranje en witte blokken en dezelfde print in geel, groen en wit. 

Het schoeisel is vanaf 1 maart verkrijgbaar voor de vanaf-prijs van € 119 (voor de pump). Op de website van Clarks kun je je inschrijven voor een reminder, zodat je op 1 maart meteen jouw favoriete paar in je online winkelmandje kunt gooien. Plus: er zijn een beperkt aantal modellen vanaf 25 februari via www.clarks.nl te koop.

Iris van Herpen en United Nude sloegen ook de handen ineen voor een schoen >