Aan David Beckhams Bodywear-lijn voor H&M komt nog lang geen eind. En gelukkig maar. Want bij een stel nieuwe ontwerpen, hoort een kersvers filmpje.  

OOPS, THERE GOES MY…
Dit keer zat regisseur en mede-Brit Guy Ritchie achter de commercial, dus onze verwachtingen waren hooggespannen. En hoewel het concept cheesier dan cheesy is – David zwaait kids uit, badjas blijft haken, rent in ondergoed door Beverly Hills – kunnen we de vette, humoristische knipoog zeer waarderen. Of zijn we nog met de zweem van een nakende David Beckham bezoedeld?

Nog meer kijkvoer: dé nieuwste zomercampagnes op een rij >

Ach, de voetballer zelf is in ieder geval in z’n nopjes met de H&M-commercial: ‘Werken met Guy is een fantastische ervaring geweest. Ik hoop dat iedereen net zoveel plezier heeft bij het kijken van dit filmpje als ik had om ‘m te maken.’ Aldus Beckham aan WWD. Nou, oordeel zelf maar…
 

youtubeView full post on Youtube