Florrie is haar naam. Zangeres, drummer(!) en model van beroep, in haar vrije tijd te spotten op de eerste rij bij Chanel. Inderdaad, Karl Lagerfeld is al fan. Maar H&M wist haar – heel slim – binnen te hengelen als gezicht van de hagelnieuwe Divided H&M Loves Music-campagne.
H&M gaf haar de titel UK’s meest belovende nieuwe artiest en niet alleen vanwege haar muzikale skills. Florrie heeft smaak. Én een knap koppie. Waarvan akte in onderstaande lookbookbeelden. Aan H&M de eer deze poppy nieuwe song en video van Florrie te lanceren. Zelf zijn we stiekem een groter dan van onderstaande track; Little White Lies.

De Divided-collectie in kwestie is vanaf 22 januari online en in H&M-winkels verkrijgbaar.

youtubeView full post on Youtube
Audio equipment, Microphone, Drum, Hairstyle, Musician, Music, Membranophone, Music artist, Musical instrument, Electronic device,
Sleeve, Hat, Musician, Outerwear, Musical instrument, String instrument accessory, Style, Guitarist, Musical instrument accessory, String instrument,

Ook deze celebs met smaak moet je in de gaten houden in 2015 >

Man candy! Kit Harington is het stomend hete gezicht voor de nieuwste schoenencampagne van Jimmy Choo >

Modellenveteranen poseren met hun dochters voor Lanvin >