Het is slechts een paar dagen na de launch van de House of Holland BlackBerry app, waarbij het straks mogelijk is om de a/w 2010 collectie tijdens de catwalkshow aan te schaffen. Maar nu al komt Henry Holland met zijn volgende marketing-hit. En wel, jaja, een blog.

Uiteraard niet zomaar een blog. Nee, een waar we eigenlijk alleen maar minder wijs van worden. Om veel nieuwsgierigheid op te wekken voor zijn nieuwe collectie heeft de ontwerper een aantal zeer cryptische foto’s geplaatst. Zo hebben Aggy en Alexa zich laten fotograferen in T-shirts à la old-skool HoH. Alleen dit keer niet met gevatte slogans, maar afkortingen van onbekende betekenis. FFS, NALGO, CFTO? Anyone?

Tijdens de show voor Haïti gaat Aggy schromelijk op haar plaat. Bekijk hier de foto's >

Wat-o-wat wil Henry Holland duidelijk maken. Wordt dit de nieuwe collectie? Zijn de afkortingen hints? Hoe dan ook, het zet ons aan het denken. En dat was precies het doel van deze actie. Geslaagd. Wij zijn benieuwd naar de aankomende Londense show en zitten 20 februari bovenop de app.

Check hier de s/s 2010 collectie van House of Holland >