Denk: groot American football-veld, een stel geparkeerde auto’s, de achterkleppen gaan open en daar komen de kleedjes en picknickmanden tevoorschijn. Een groep mooie mensen, gekleed in de befaamde preppy Hilfiger outfits, et voilà... Zie daar de nieuwe, iconische najaarsjcampagne van Tommy Hilfiger.

Volgens grondlegger van het modemerk en hoofd van de familie, mr. Tommy Hilfiger zelf, is deze campagne de eerste die echt de sfeer van het 25 jaar oude erfgoed van preppy Amerikaanse sportkleding vastlegt. ‘Ik vind het prachtig hoe de beelden van de bladzijden afspringen.’

Vrolijk: de wintercampagne van Stella McCartney >

FAMILY TIES
Om het echte familiegevoel neer te zetten kun je op de site alle Hilfigers ‘ontmoeten’. Alle modellen bekleden een rol binnen de Hilfiger familie en hebben een persoonlijk profiel. Deze najaarscampagne moet de eerste zijn uit een reeks portretten van familietradities, reizen, en avonturen.

Nog veel Hilfiger familiefeestjes in het vooruitschiet dus. Nu alvast een lekkere vooruitblik met het filmpje...