De beste man had natuurlijk al een eigen digitaal visitekaartje op www.narcisorodriguez.com, maar een webshop toevoegen tijdens het renoveren van die website stond nog hoog op de to do-lijst. ‘We zien het (de webshop, red.) als onze nieuwe flagshipstore,’ vertelt CEO Robert Winchser aan Pambianconews.com. ‘We geloven dat het wereldwijd bereik heeft en het is dé plek waar de wereld van Narciso Rodriguez samenkomt.’

Ook Victoria Beckham opende kort geleden de deuren van haar eigen digitale winkel >

STORE VAN STEEN
Waar het één kan worden afgevinkt, kan weer een nieuwe to do worden toegevoegd. Eigen fysieke winkels staan namelijk ook op stapel. De eerste retail store, waar zowel parfums (voorheen de belangrijkste focus van het merk) als ready-to-wear en accessoires (tassen! Schoenen!) te koop gaan zijn, zal in het najaar van 2014 worden geopend. Of Nederland ook op de kaart staat, is nog niet bekend.

Terugkieken: de Narciso Rodriguez s/s 2013-catwalkshow >