Nelly.com, de succesvolle, Scandinavische e-trader van kleding, viert haar 10-jarig bestaan in Hollywoodstijl. Dat betekent extravagante campagnefoto’s, met – hoe toepasselijk – queen B Leighton Meester in het middelpunt.
 
NO BRAINER
Toen stijlicoon Leighton gevraagd werd voor de campagne, hoefde ze niet lang na te denken: ‘Nelly.com describes their girl as young, fun and confident so I’m really flattered to be considered a Nelly girl!’ De kleding die op Nelly.com te koop is, zou ze zó aantrekken. Wat ze op de campagnefoto’s draagt, zijn dan ook haar eigen favorieten uit Nelly’s voorjaarscollectie.
 
Op 24 februari wordt de campagne openbaar. Vanaf die dag kun je ook Leightons favorieten vinden bij Nelly, onder de noemer ‘Leightons collectie’. Maar je kunt nu al sneak peeken op Nelly.com!
 
Zeg, wist u dat ELLE ook jarig is? En wie jarig is, trakteert! >