Kloss is trouwens niet de enige topper die Lindex binnensleepte voor de herfstcollectie. Niemand minder dan Matthew Williamson werd gevraagd om de nieuwe collectie te ontwerpen. Aan de hand van de campagnebeelden kunnen we alvast zien dat de lijn (ook accessoires en sportkleding) barst van de prints, patronen en decoratieve details.

Wat droeg Karlie tijdens New York Fashion week? >

SHOW SOME LOVE
Voor extra karmapoints ontwierp Williams ook nog een T-shirt waarvan alle opbrengsten naar borstkankerfonds ‘Fight Against Breast Cancer’ gaat. Met de tekst ‘Show some love’ wil hij de stijlvolle samaritaan voor het bijltje laten gaan. ‘Ik vind onderzoek naar kanker heel belangrijk en ben daarom trots dat ik de kans heb gekregen om wat goeds te doen,’ aldus de Britse ontwerper.

De collectie ligt vanaf 4 oktober zowel in de winkel- als digitale schappen van Lindex. Pluspunt van digitaal winkelen is hierbij niet alleen dat je het vanuit je luie stoel kan doen, maar dat ook nog eens 10 procent van het aankoopbedrag naar Fight Against Breast Cancer gaat. Win-win!

 
Check de tien beste mascara’s allertijden >