Tennisvedette Rafael Nadal mag een nieuwe modeklus op zijn cv bijschrijven; vanaf najaar 2015 zal de meervoudig Grand Slam-winnaar te zien zijn in de campagnes voor de Underwear- en Tailored-collecties van Tommy Hilfiger.

‘Rafael Nadal is al heel lang een persoonlijke vriend en een supporter van ons merk, en de toewijding en passie die hij heeft voor zijn sport blijven mij inspireren,’ zo laat Tommy Hilfiger in het officiële persbericht weten. ‘Met deze exclusieve samenwerking verwelkomen we een van de grootste sporters van deze generatie in onze Tommy-familie. Rafael heeft een heerlijk stijlgevoel dat perfect aansluit bij de spirit van ons merk. Hij is zelfverzekerd, grappig en cool.’

Zo, steek die maar in je zak Nadal!

Het is niet het eerste uitstapje naar de modewereld voor de Spanjaard; eerder verscheen zijn sportieve lijf al in de campagnes van Emporio Underwear en Armani Jeans.

Zien: Giorgio Armani strikt muzikant Calvin Harris als het nieuwe gezicht van Emporio Armani >