En die is eigenlijk helemaal niet zo verrassen, la Gray een beetje kennende. Denk: een enorme kleurexplosie van pailletten en dessins. De schotse ontwerpster ontwierp naast een kledingcollectie ook nog eens een make-uplijn voor Topshop, die net als de kleding in veel smashing tinten te vinden zijn.

THE NEW GENERATION
Het is niet de eerste keer dat Louise Gray en Topshop samenwerken. De kledingketen is sponsor van het Londense New Gen, een initiatief om jonge ontwerpers een beurs en een podium te bieden tijdens London Fashion Week. In 2010 was Louise Gray één van de gelukkige jonge talenten die in Londen mocht showen en blijkbaar was er een klik, want deze zomer slaan Topshop en Gray dus nogmaals de handen ineen.

Ook ontwerper Ashish kroop voor Topshop achter zijn tekentafel >

DON’T BE SHY
Maar al die kleuren, hoe dragen we die? Gray vertelt aan ELLE UK dat we er vooral niet verlegen mee om moeten gaan. Het liefst heeft ze zelfs dat we haar kleurrijke creaties ook daadwerkelijk met de felle make-up combineren. Haar favoriete item uit de make-upcollectie voor Topshop is de electric-blue eyeliner, die ze het liefst elke dag draagt. Qua kleding kiest ze ‘the smiley face dress T-shirt’, samen met de ‘smiley stripe pants’ voor een totale pailletten-look. Because all that glitters isn’t gold.

Nieuwsgierig? Bekijk hier alle (campagne)beelden van Louise Gray voor Topshop >

Vanaf 23 augustus is de lijn verkrijgbaar via Topshop.com en in geselecteerde Topshop-filialen. Prijzen variëren van $120 voor een shirt tot $200 voor een jasje.