Modelabel Closed lanceert deze maand voor de tweede keer een grootschalige campagne genaamd The X. Tien verschillende mensen uit tien verschillende wereldsteden, met verschillende creatieve beroepen en levensidealen vertellen ieder hun verhaal in een door award winning fotograaf Robert Hamada gekiekte shoot.

FIETSFANAAT
De eerste The X-campagne was voor de a/w 2010 collectie van Closed. Dit keer worden er onder andere een milieuactivist en fietsfanaat uit Hong Kong, een Amerikaanse modeshow-choreograaf, een upcoming designer uit Moskou en een modeblogger uit Kopenhagen geportretteerd.

Het idee achter de campagne is de unieke persoonlijkheden tonen van tien jonge mensen die stuk voor stuk een leven leiden vol innovatieve activiteiten. Je zou haast vergeten dat er ook hele fijne kleding uit de Closed zomercollectie te spotten valt!

Pssst... Marloes Horst is het nieuwe gezicht van de Calvin Klein Jeans & Swimwear campagne >

The X Part Two gaat naast printadvertenties online verder via de website closed.com. Hier kun je de activiteiten van de hoofdpersonages gaan volgen via een digitale camera met GPS tracking die zij continu bij zich hebben. Check hieronder alvast het campagnefilmpje