Waar heel Hollywood zich bezig houdt met Japan, is Tommy Hilfiger wederom achter zijn ontwerptafel gekropen voor zijn jaarlijkse charity bag. Al een paar jaar steunt de Amerikaanse ontwerper het Breast Health Institute met de verkoop van een door hem speciaal ontworpen tas.


En dit jaar is de flinterdunne Renée Zellweger het gezicht van de zogeheten charity bag. De Bridget Jones-actrice voegt zich hiermee in het rijtje van Carla Bruni, Helena Christensen en Milla Jovovich die eerder ambassadrice van deze actie waren.

LIEFDESVERDRIET?
Hoewel haar relatie met Bradley ‘The Hangover’ Cooper vorige maand is verbroken, is er in het campagnebeeld geen spatje liefdesverdriet op haar poezelige gezichtje te spotten. ‘Als er een positieve manier is om te ervaren een publiek persoon te zijn, dan is dit het zeker’, laat de actrice weten.


De lichtbruine suède tas van Tommy Hilfiger kost € 210 en hiervan gaat maar liefst € 70 naar het het Breast Health Institute. Shop de tas vanaf half april bij de Hilfiger-flagship-winkels, geselecteerde warenhuizen en op Tommy.com.

Kanye West ontwerpt sjaals >