Angelina treedt in de voetsporen van o.a Sean Connery en Bono als gezicht van de Louis Vuitton-campagne Core Values. De beelden zijn geschoten in het prachtige Cambodja door topfotografe Annie Leibovitz.

PUUR NATUUR
Angelina werd opslag verliefd op Cambodja toen ze daar in 2000 was voor de opnames van de film Tomb Raider. Ook haar zoontje Maddox, die ze in 2002 adopteerde met ex Billy Bon Thornton, is uit het land afkomstig. We zien Angelina dan ook helemaal in haar element: puur natuur op een houten bootje, met een (schijnbaar) onopgemaakt gezicht en blote voeten. Ze draagt haar eigen kleding en verkeert in het goede gezelschap van bondgenoot Alto, de Louis Vuitton-handtas die ze al zes jaar met zich meedraagt. Opmerkelijk is dat deze tas niet meer wordt gemaakt, maar Louis Vuitton overweegt wel om de tas weer in productie te nemen.

‘Ik hou er van dat dit beeld een andere kant van Angelina laat zien dan dat we gewend zijn. Het is een echt moment.’ Aldus Pietro Beccari, vicepresident van het modehuis. En wij kunnen de beste man geen ongelijk geven. Angelina ziet er indrukwekkend knap uit.

MONEY, MONEY, MONEY
Jolie kreeg een schamele $ 10 miljoen (€ 6,89 miljoen) voor de printcampagne. Maar de natuurlijke schoonheid is de beroerdste niet en doneerde maar al te graag een deel aan de Maddox Jolie-Pitt Foundation, haar eigen goede doel dat ze samen met Brad Pitt opzette en dat de ontwikkeling van Cambodja steunt.

Natalia Vodianova zet zich in met een sprookjesachtig plan voor de Naked Heart Foundation >