Zelden was een modemerk van een celeb zo goed. Met L.A.M.B. en Harajuku Lovers gooide Gwen Stefani al hoge ogen, maar de 41-jarige zangeres wil meer. Et voilà, samen met de Amerikaanse winkelketen Target lanceert Gwen nu kinderkledingcollectie Harajuku Mini.

KINGSTON & ZUMA
Goed nieuws dus voor moeders (in spé). Zij kunnen hun kids binnenkort net zo mödisch de straat opsturen als Gwens zoontjes Kingston en Zuma. En ook Gwen zelf is in de wolken.

Harajuku Mini is een droom die uitkomt,’ jubelt ze op WWD. ‘Ik heb altijd al een gave kinderkledinglijn willen maken die is geïnspireerd op de superlieve en speelse kinderkleding die je in Japan vindt.’

David en Victoria zetten hun nieuwste spruit, Harper Seven, op de kiek >

De zangeres slash ontwerpster verklapt verder dat de collectie uit baby-, kinder- en tienerkleding zal bestaan en dat er veel op details is gelet.

De lijn zal vanaf 13 november 2011 in de winkels en de digitale schappen van Target liggen. Leuk: voor januari 2012 staat de tweede collectie van Harajuku Mini al gepland. Prijzen van Gwens kindergoed lopen uiteen van € 3 tot € 21.


Gwen kroop ook voor Bugaboo achter de ontwerptafel >