Men neme een handjevol bekende bloggers, een stel camera’s en de straten van modieuze hoofdsteden. Al snel ontstaan er dan allerlei fantastische streetstyle kiekjes. Giorgio Armani vond dit zo’n gezellig concept dat hij besloot hier iets mee te doen.


Gucci gaat voor groen met haar nieuwe brillencollectie >


FRAMES OF YOUR LIFE PROJECT
Voor de nieuwe Giorgio Armani Eyewear-campagne drukte hij onder de naam Frames of Your Life o.a. Yvan Rodic (Facehunter.blogspot.com), Tommy Ton (Jak & Jil.com), Jackie Dixon (Showmeyourwardrobe.blogspot.com) een camera in de hand en stuurde ze de straat op voor wat stijlvolle snapshots.


Het resultaat? Een Giorgio Armani Eyewear-campagne gevuld met stijlvolle, bebrilde gezichten, gerangschikt in een soort pixelachtig zwart-wit ensemble. Handig, want zo kun je meteen bijna de gehele collectie begluren, in plaats van slechts één enkel brilletje. En die collectie is niet mis. Zo zien we voornamelijk ronde én rechthoekige, dunne monturen in zilverkleur en bruin, inclusief twee kekke zonnebrilmonturen. Wij zijn al fan.


Meer campagnebeelden bekijken? >