Het Italiaanse Tod's lanceert een nagelnieuwe lijn genaamd de Signature Collection. Om de nieuwe tassen aan te prijzen is de 28-jarige Anne Hathaway ingeschakeld. De actrice werd voor de campagne omgetoverd tot heuse femme fatale, incluis knalrode lippen idem nagels en weelderige lokken.


MERT & MARCUS
De Brokeback Mountain-actrice stond voor de lens van Mert Alas & Marcus Piggott, die voor de plaatjes werden geïnspireerd door de bekende modefotograaf Guy Bourdin.

De creatief directeur van Tod’s, Derek Lam, is in ieder geval in z’n nopjes. ‘Wat de samenwerking met Anne zo perfect maakt is dat ze niet alleen een jonge actrice is met grote rollen op haar naam, maar dat ze ook op creatief gebied one to watch is,’ zwijmelt Derek Lam in de persaankondiging. ‘Ze genereert enthousiasme door de hoge kwaliteit van haar werk, moderne schoonheid en intelligentie.’ Zo, steek die maar in je zak.

Kijkvoer: Chanel komt met een quirky nagellakfilmpje >

De Signature Collection is ontworpen voor een jonger en moderne doelgroep en geïnspireerd op Bourdin – daar heb je ‘m weer – en Andy Warhol. De knappe buidels werden gedoopt in opvallende kleuren als diep rood, fuchsia en felblauw.

‘Ik ben al tijden fan van Tod’s en ben enorm enthousiast om deel uit te maken van deze nieuwe kant van ‘t label met de lancering van de Signature Collection,’ licht Anne Hathaway in een verklaring toe. ‘Bovendien zijn de designs klassiek en de materialen van de hoogste kwaliteit.’

De Tod’s-campagne met Anne Hathaway in de hoofdrol is vanaf oktober 2011 wereldwijd in de bladen te spotten.

Celebs ♥ Tod’s >