Burberry meest digitale luxemerk

Hup, retweeten maar! Burberry is verkozen als meest digitale modemerk.

3D websites, livestreams, 8.779.840 Facebook-fans op de teller en zelfs previews van de nieuwste collectie via Twitter vóórdat deze getoond wordt op de catwalk: Burberry vreest een staaltje digitale genialiteit in ieder geval niet. En dat was L2 (de denktank van de New York University) ook opgevallen.

 

Terugkijken naar de Burberry Prorsum spring/summer 2012-show? Alstu! >

 

DIGITAL IQ
Het zal je niet verbazen: Burberry landde pardoes op nummer 1 in een Digital IQ-report. Maar liefst 49 modelabels werden flink onder de loep genomen wat websites, digitale marketing, social media en mobiele media betreft. En Burberry kwam als beste uit de bus.

Advertisement - Continue Reading Below


De hele Top-10 zien? Tadaa:


1. Burberry
2. Kate Spade
3. Coach
4. Gucci
5. Dolce & Gabbana
6. Tory Burch
7. Ralph Lauren
8. Hugo Boss
9. Louis Vuitton
10. Michael Kors


Hoofdontwerper Christopher Bailey is niet alleen gek op internet, ook muziek verwarmt zijn modehart >