De Queen of Pop is samen met dochter Lourdes al in het bezit van het jeugdige lifestylelabel Material Girl. Maar Madonna is hongerig naar meer en ontwerpt nu ook voor een iets oudere leeftijdscategorie: die van 27 tot 50 jaar. Nogal een brede doelgroep, lijkt ons zo. Maar ach, gelukkig is Mads niet zo moeilijk met leeftijden.

DAAR ZIT EEN LUCHTJE AAN
Madonna betreedt nu dus de échte grote, boze wereld der designers. Gelukkig staat ze er toch niet helemaal alleen voor en krijgt ze onder andere hulp van Coty. Samen met deze Franse beautygigant lanceert ze volgend jaar haar eerste parfum. Onder de vleugels van luxeconcern Iconix Brand Group liggen in 2012 ook schoenen, tassen en accessoires van Madonna’s hand in de schappen.

Al geroken? Calvin Klein lanceerde een nieuw parfum: Forbidden Euphoria >

Voor haar nieuwe lifestylelijn liet Madonna zich inspireren door… zichzelf. ‘De ontwerpen draaien om haar veelzijdige persoonlijkheid, een power icon met vrouwelijke schoonheid’, aldus Neil Cole, directeur van Iconix Brand Group.