Cotton Incorporated zegt u? Juist. Cotton Inc. is een organisatie die katoen in de schijnwerpers zet. Ieder jaar charteren ze een nieuwe celeb als ambassadeur – vorig jaar was ’t Kate Bosworth – en dit keer mogen maar liefst twee actrices Cotton Inc. een duwtje in de rug geven.  

 
NEW YORK VS. LOS ANGELES
En da’s niet voor niks. De nieuwste The Fabric of My Life-campagne draait namelijk om A Tale of Two Cities. Emmy Rossum verschijnt in een spotje die in New York op de buis komt, en Camilla Belle neemt de reclamespot voor Los Angeles voor haar rekening. Het doel? Zorgen dat katoen het eerste keus-materiaal blijft bij de consument. Katoen is immers één van de weinige stoffen die helemaal natuurlijk is en gerecycled kan worden. Goede zaak dus.

 
Zien: Miranda Kerr voor Reebok >

 
Maar! Dat is nog niet alles. Op thefabricofourlives.com krijg je nog een multimediale rondleiding in de goedgevulde kast van Emmy Rossum en vind je een blog van Camilla Belle en behind-the-scenes beelden.