McQueens A Space Odyssey

Nieuws uit the UK: Alexander McQueen lanceert het autumn/winter 2012-campagnefilmpje en verkoopt vanaf vandaag ‘the visor’: hét accessoire uit de wintercollectie van het modelabel.

The visor. Nadat we ‘m spotten op de hoofden van de modellen op de catwalk, heeft het ‘scherm’ onze gedachten niet meer verlaten. Zo had de zonnebril slash vizier de hoofdrol op de wintercampagnefoto’s van het label en komt het aparte accessoire ook om de hoek kijken in het nieuwe campagnefilmpje.

 

Bekijk hier de wintercollectie van Alexander McQueen >

 

THE VISOR
Love it or hate it: een blikvanger is het zeker. The visor borduurt daarbij voort op het ‘beautiful future’-thema van de collectie – rechtstreeks van de catwalk op de neuzen van het modebeminnende volk. Het reflecterende, zilverkleurige vizier beschermt je ogen tegen UV-straling en is zowel voor dames als heren bedoeld. Voor € 295 shop je de plexiglazen visor in de webshop van Alexander McQueen.

Advertisement - Continue Reading Below

 

THE VISOR BY DAVIDS SIMS
Bij het zien van het campagnefilmpje vragen we ons af of we in A Space Odyssey zijn beland, zelfs zonder visor op onze neus heeft regisseur (tevens fotograaf van de campagne) Davids Sims het voor elkaar gekregen een nieuw universum te creëren. Een kleurrijke, dat dan weer wel. Model Suvi Koponen schittert ook in het filmpje, bekijk ‘m hieronder…