Het zusje van online designermekka Net-à-Porter lanceert vandaag een heuse eigen lijn, luisterend naar de naam Iris & Ink.

Volgens creatief directeur van de site, Mo White, is de Iris & Ink-collectie gebaseerd op alle designeruitverkoopstukken waar we geen genoeg van kunnen krijgen. Handig dus. Het label biedt daarnaast ook de echte ‘wardrobe essentials’, die te combineren zijn met designershowstoppers. Denk bijvoorbeeld aan onmisbare basisitems als een skinny jeans, klassieke trenchcoat en little black dress.

IRIS HOE?
Over op de naam van het label, Iris & Ink. Slaat als een tang op een varken? Mais non. Iris Apfel en Iris Palmer zijn de favoriete stijliconen van Mo White en haar collega’s. Vandaar het Iris-gedeelte. Het & Ink- deel van de naam staat voor de wat ruigere kant van de lijn. Het kan maar duidelijk zijn.

De items die, volgens White, alle gaten in je kast zullen opvullen, kunnen je niet beroven van je centen. Net als alle andere (outlet)items die The Outnet verkoopt in de webshop, zijn ook deze kledingstukken best betaalbaar. Prijzen zullen uiteenlopen van € 77 voor een zijden T-shirt tot € 280 voor een trench. Negentien van de in totaal vijfendertig items uit de collectie zij al verkrijgbaar. Nou, waar wacht je nog op? Shop! www.theoutnet.com.

Heugelijk nieuws: Carven en Petit Bateau slaan de handen ineen >