Was het label van moeders Betsey Johnson dit voorjaar nog bijna kassiewijle, dochter Lulu Johnsons stampt er juist één uit de grond. Lulu and Allison, gaat-ie heten.
   
Allison? Jup, Lulu’s best friend Allison McClellen ontwerpt ook een partijtje mee. Wordt ‘t punky, naar moeders voorbeeld, of gaat Lulu haar eigen weg? ‘Er zal zeker iets van Betseys esthetiek in te herkennen zijn, maar we houden het wat rustiger en moderner,’ aldus Lulu.
  
Saint Laurent Paris opent Art Deco-winkels >
  
MODEGENEN
Moes Betsey – leeftijd: zeventig – is dolblij met de zet van haar dochter, die met haar nieuwe label de ontwerptraditie voortzet. ‘Mijn archieven, mijn kennis, alles – ik hoop dat aan het einde van de rit, ik het allemaal aan jou door kan geven en dat je gelukkig bent,’ zegt Betsey in onderstaand filmje tegen Lulu.

Het reilen en zeilen van het piepjonge label ’n beetje in de smiezen houden? Het filmpje is afkomstig van YouTube-kanaal The Stylish, dat een kleine reality-serie maakt waarvoor Betsey en Lulu Johnson gevolgd worden bij het lanceren van het nieuwe label Lulu and Allison. In de gaten houden, dus.
 
PS. Oók Amanda Bynes stort zich op een heus eigen label. Nee, geen opvlieging van Bynes, maar serious business: ‘Het gaat fantastisch met me. Ik ben gestopt als actrice. Ik verhuis naar New York voor een nieuwe carrière. Ik ga een kledinglijn beginnen,’ liet ze People weten.  Oké. Avontuurlijk is ze wel.  

youtubeView full post on Youtube