Dat Cara Delevingne het ook op bewegend beeld goed doet bewijst ze nu maar eens. Bij het maken van ‘t gloednieuwe campagnefilmpje voor de resort 2013-collectie van Dsquared2 komt namelijk een aardig staaltje acteren kijken. En hoewel het script overduidelijk geen Oscar zal winnen, is de short film op z’n minst vermakelijk te noemen.

SCREAM
Behangen met meer gouden bling dan P. Diddy en 50 Cent samen en gehuld in de nieuwste opvallende outfits van Dsquared2, vertoeft Cara in het filmpje bij een pay phone waaruit een enge mannenstem komt. Klinkt bekend in de oren? Bingo. De video – die door Senio Zaprider werd geregisseerd – is gebaseerd op de welkbekende horrorfilm Scream. Afijn, bekijk het filmpje onderaan de pagina gewoon even zelf.  

Miranda Kerr is het nieuwe gezicht van Mango >

PS - Over Dsquared2 gesproken; het Italiaanse merk liep samen met Iceberg en Costume National tegen flink wat troubles op in China. Een bedrijf heeft hun merknamen onrechtmatig gebruikt, waardoor ze hun merk niet op de juiste wijze in China kunnen registreren. Ondanks de juridische stappen die er door hen al zijn gezet. De Camera Nazionale della Moda Italiana springt nu op de bres voor de drie merken en heeft de hulp ingeroepen van verschillende Chinese institutionele organen, die ervoor kunnen zorgen dat alles rechtgebreid wordt. Eind goed, al goed.

ULTIMATE SCREAM BY CARA DELEVINGNE - DSQUARED2 RESORT COLLECTION SPRING/SUMMER 2013

youtubeView full post on Youtube