Aankomend voorjaar moet-ie gerealiseerd zijn; Victoria Beckhams eigen e-commerce site, waar je terecht kunt voor accessoires, eyewear, denim en de Victoria Beckham-kledinglijn.

NIEUWE MIJLPAAL
Er bestaan zeker al een aantal fantastische digitale winkels, dus de lat ligt erg hoog,’ laat Victoria’s CEO Zach Duane aan Vogue UK weten. ‘Maar we hebben het idee dat we veel van de markt geleerd hebben en dat we onze eigen kijk hebben op wat wij denken wat uiteindelijk allemaal draait om customer experience.’

De beroemde webdesigners Jonny Lu en Isaac Lock tekenden voor de lay-out van de digitale winkel, die meer is dan een simpele webshop. Zo kunnen bezoekers er content delen via sociale media en in de toekomst zal er nog veel bij komen. ‘De site zal blijven ontwikkelen, met o.a. nog nooit vertoonde kijkjes in mijn wereld door middel van video’s,’ legt Vic zelf uit. ‘Ik ben ontzettend enthousiast over wat ik heb gecreëerd en de unieke toegang tot het merk die ik nu kan bieden.’

Je kunt je nu al inschrijven op www.victoriabeckham.com om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws omtrent de webshop.

Zien: Romeo Beckham in de nieuwste campagne van Burberry >