Bye, bye celebs. Bij G-Star RAW slaan ze een nieuwe weg in en worden bekende koppen als Arizona Muse en Caleb Landry Jones vervangen voor het geraamte van een hond. Geen grap. Uiteraard wel in een G-Star-pakje. ‘We willen constante innovatie, met denim in de kern,’ laat Shubhankar Ray, global brand director van G-Star, aan WWD weten.

THE ART OF RAW
De hond is niet alleen mascotte voor het denimmerk, maar komt ook heel snel – de oplettende kijker ziet het 'beest' op het eind langs flitsen – voorbij in een kort teaserfilmpje van de spring/summer 2013-campagne. In de rolprent gaat het om ‘The Art of RAW’ en krijgen we in turbosnelheid te zien hoe een G-Star-broek in elkaar wordt gezet. Van het verven van de garens, het weven van de denim, het opzetten van knopen en zakken en het borduren van de stiksels. The whole package dus.

Het volledige filmpje, met muziek van DJ Skrillex en animaties van Glassworks London, laat nog even op zich wachten. De film zal voor het eerst het daglicht zien tijdens modebeurs Bread & Butter in Berlijn deze week en de officiële lancering, voor het grote publiek zal op 15 februari plaatsvinden op g-star.com. Hierna zal-ie zelfs in bioscopen in Europa, Amerika en Japan voorbij komen.

G-Star RAW kwam ook met een toffe uniseksbroek >

G-STAR RAW - THE ART OF RAW 

youtubeView full post on Youtube