De sexiest woman alive van 2012 schittert in de nieuwe campagne van juwelenmerk Gemfields. Vastgelegd door topfotograaf Mario Sorrenti en gestyled door Anastasia Barbieri zet de met smaragden versierde Mila Kunis het juwelenmerk in de schijnwerpers.

 
BACK TO THE ROOTS
De van oorsprong Oekraïense blijkt erg betrokken te zijn bij het project. Zo is ze vier dagen in Zambia geweest om Gemfields’ mijnen te bekijken en te ontdekken waar de producten vandaan komen. Ze vertelt aan WWD: ‘Ik wil leren van de mensen met wie ik me omring, en van de bedrijven waar ik voor werk. Want als ik niet naar dat onderbuikgevoel luister, lukt het allemaal niet zo goed.’

 
Nog een pretty face: Rihanna schittert op de cover van Elle UK >

De campagne is onderdeel van een nieuw project, waarmee Gemfields zich opnieuw op de kaart wil zetten. Zo wordt dit voorjaar de nieuwe website gelanceerd, komt er een koffietafelboek over smaragden uit en ziet in maart een geheel nieuwe juwelencollectie, waar 37 internationale designers aan meewerkten, het levenslicht.