Patrick Robinson voor Armani Exchange

Patrick Robinson is back in business. Naast het opzetten van een eigen lijn, gaat hij nu ook aan de slag als creative director bij Armani Exchange.

Vorige week werd bekend dat de Amerikaanse ontwerper Patrick Robinson, die je vooral kent als voormalig creatief directeur van Gap, weer in de tekenpen kruipt en een eigen sportswear line opzet, genaamd Paskho. Via crowdfunding probeert hij het project te realiseren. En feedback is meer dan welkom, zo laat hij weten via zijn pagina op crowdfundingwebsite Kickstarter. Doordat zijn kledingstukken tijdloos zijn en hij niet afhankelijk is van trends, kijkt hij naar de klant als inspiratiebron.

Advertisement - Continue Reading Below

 
A|X ARMANI EXCHANGE
Tussen de bezigheden voor dit project door, vond Patrick Robinson ook nog wel wat ruimte in zijn agenda voor Armani Exchange; het jongere en meer toegankelijke zusje van Armani's hoofdlijn. De designer is namelijk aangenomen als creatief directeur bij het label. Zijn taken zullen variëren van productontwikkeling tot de creative direction op marketinggebied.

 
Dat de keuze op Robinson is gevallen is eigenlijk geen grote verrassing. De designer vervulde al soortgelijke rollen bij Gap, Paco Rabanne, Perry Ellis, Anne Klein en het Collezioni-label van Armani.

 
Carla Bruni is gestrikt als nieuwe gezicht voor Bvlgari >