Het verhaal wil namelijk dat de Brit en Net-a-Porter weer een één-tweetje op het program hebben. De slimmerds van de online shophemel hebben Williamson gevraagd zijn reisfavorieten bij te houden op het social media podium van Net-a-Porter. En hoe beter dan met knappe kiekjes? Zo zal de sterontwerper @NETAPORTER's Instagram via #MatthewMapped over de hele wereld op de voet te volgen zijn.

Ook wist Net-a-Porter Gwyneth Paltrow te porren voor een online feestje >

DE WERELD VAN WILLIAMSON
Elke foto is voorzien van de exacte locatie, zodat je na verloop letterlijk de wereld van Williamson te zien krijgt, met alle hotspots van dien. De Britse ontwerper ging overigens niet zomaar overstag. In een gesprek met ELLE UK's hoofdredacteur Lorraine Candy verklaarde hij: 'Er is een heleboel rommel online en op Twitter. Het is belangrijk dat het geluid dat we overbrengen integer is en flair heeft.' Williamson zal zijn Instagram dan ook hoogstpersoonlijk hanteren.

Het duurt nog héél eventjes voor Matthew in de lucht is, per 1 april (geen grap) zijn de reisfavorieten te volgen. Een paar kiekjes zijn al te zien op de site van onze Britse zus, met alvast een onderonsje met Sienna Miller, een vakantiekiekje op de Caicos-eilanden en oude schatten in Venetië. Smaakt naar meer!

Hou fashionfix.net-a-porter.com én instagram.com/matthewwilliamson in de gaten!