Jen An voor Key to the Cure

Jennifer Aniston hees zich in een modisch T-shirt en zette haar beste beentje voor. Waarvoor? Voor het goede doel.

De actrice is het nieuwe gezicht van Saks Fifth Avenue's 2013 Key to the Cure-campagne. De wat? Even uitleggen. Voor de vijftiende keer al organiseert luxe warenhuis Saks Fifth Avenue een speciaal shopping weekend waarbij geld wordt ingezameld voor het Women's Cancer Research Fund.
 
ACHTER DE TEKENTAFEL
Na het succes van Carolina Herrera's limited edition T-shirt voor Saks Fifth Avenue van vorig jaar, werd dit jaar Emilio Pucci's Peter Dundas gevraagd om eens achter de tekentafel te kruipen. Hij versierde het blanco shirt met een groot, grijs, hartvormig ontwerp dat om de tekst 'Key to the Cure' valt. Niemand minder dan American sweetheart Jennifer Aniston prijst het witte shirt aan, met de joekel van een verlovingsring om haar vinger goed in zicht. (De geruchten dat ze misschien toch niet gaat trouwen kunnen dus de prullenbak in.)
 
Het shirt van Peter Dundas zal € 26,50 gaan kosten en is vanaf 1 oktober te koop bij officiële Saks-winkels en in de webshop.
 
Headlines! Wat gebeurt er allemaal nog meer op modegebied? >

Advertisement - Continue Reading Below